Opisy-gg.net.pl

Co robić, aby opisy produktów zwiększały ich sprzedaż?

Opisy produktów zwiększające sprzedaż, to marzenie każdego sprzedawcy. Nie każdy jednak wie jak zabrać się za tworzenie takich opisów. Poniżej znaleźć można jednak kilka prostych rad, które z pewnością to ułatwią.

Rada Hershella Gordona Lewisa

Hershell Gordon Lewis to prawdziwa legenda branż marketingowych i copywritingowych. Jest on twórcą idei tworzenia opisów do katalogów w trzech krokach. Po pierwsze: należy w produkcie znaleźć cechę, która jest lepsza od innych. Po drugie: należy umieścić tę cechę w kontekście życia klienta. Po trzecie: należy też pokazać klientowi jak cecha ta może zmienić jego życie na lepsze. Przykład? Jeśli mamy na sprzedaż bardzo cichą pralkę, możemy zwrócić uwagę na to w jaki sposób pranie w ciszy polepszy życie nabywcy pralki (np. przez to, że przestanie go boleć głowa od hałasu).

Czytelna strona

Warto zadbać, aby strona z opisem produktu była czytelna. Lepiej nie umieszczać na stronie dominującego tła (odciąga klienta od czytania), nie należy też przesadzać z ekstrawaganckimi kolorami. Strona powinna być elegancka, praktyczna i łatwa w czytaniu.

Podsumowanie

Jak widać: tworzenie dobrych opisów jest łatwe, jeśli trzymamy się pewnych zasad. Pamiętać trzeba, że najważniejszą rzeczą jest po prostu znajomość rynku i potrzeb naszych klientów. Jeśli potrzeby te są nam już znane, wtedy możemy mieć pewność, że uda nam się opisać produkt w taki sposób, który znacząco zwiększy zainteresowanie klientów i zachęci ich do szybkiego zakupu, tego co mamy im do zaoferowania.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *