Opisy-gg.net.pl

Jak stworzyć dobre opisy produktów do sklepu internetowego?

Wydawać się mogło, że tak drobna rzecz jak opisy produktów do sklepu internetowego, jest łatwa do napisania dla każdego. W praktyce jednak zdarza się, że ktoś może mieć z tym tematem problem. Poniżej znaleźć można kilka rad dotyczących tego, jak taki opis powinien wyglądać.

marketing

Bez kopiowania

Pierwsze o czym musimy pamiętać: nie należy kopiować opisów z innych stron (niezależnie od rodzaju produktu). Kłamstwo ma krótkie nogi i po wyjściu na jaw może narazić nas na konieczność płacenia dużych kar. Lepiej więc napisać opis swoimi słowami – nie jest to trudne, a na pewno jest opłacalne.

Trafić w potrzeby klienta

Żeby stworzyć dobry opis, trzeba wyobrazić sobie czego klient tak naprawdę od tego opisu potrzebuje i jakie konkretne informacje mogą być dla niego ważne w szczególny sposób. Nie możemy zanudzać klienta skomplikowanymi zdaniami ani podawać tylko suchych specyfikacji technicznych opisywanego produktu. Nie należy też przesadzać z przymiotnikami, sugerującymi, że produkt jest najlepszy i jedyny w swoim rodzaju – klient będzie wolał przekonać się o tym samemu, gdy już go kupi i będzie mógł wypróbować. Pamiętajmy też, że tekst powinien być czytelny, posiadać nagłówki i akapity. Dzięki temu klientowi będzie łatwiej go przeczytać, co w oczywisty sposób przełoży się na jego zainteresowanie opisywanym produktem. Należy też unikać w tekście wszelkiej przesady: zbyt duża ilość podkreśleń czy pogrubień również nie robi dobrego wrażenia, a raczej potęguje w oczach klienta odczucie ogólnego chaosu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *