Opisy-gg.net.pl

Tworzenie dobrych opisów produktów w sklepach internetowych

Stworzenie dobrego opisu produkty w sklepie internetowym? Brzmi jak proste zadanie. Kiedy przeglądamy jednak sklepy internetowe, możemy zorientować się, że nie każdy wie jak tworzyć dobre opisy produktów. Poniżej znaleźć można kilka podstawowych rad na ten temat.

Jedną z metod, jaką zastosować mogą twórcy opisów produktów do sklepów internetowych, jest stosowanie się do zaleceń AIDA.

Jest to skrót od słów: Attention (uwaga), Interest (zainteresowanie), Desire (pożądanie), Action (akcja). Celem jest, aby produkt wzbudzał w kliencie wszystkie te cztery uczucia. Uwagę zwrócić może sama nazwa produktu, w której zawarte mogą być informacje o promocji związanej z danym produktem albo jego innowacyjności, zainteresowanie – poprzez trafiony w potrzeb klienta opis cech i zalet produktu, pożądanie – większą ilością informacji potrzebnych do zakupu, zaś przejście użytkownika do „akcji” może być szybsze, jeśli np. przycisk w rodzaju „dodaj do koszyka” czy „kup teraz” będzie znajdował się w łatwo widocznym miejscu.

Oczywiście: podczas tworzenia opisów produktów pamiętać trzeba też o innych zasadach.

Warto aby teksty były przejrzyste i pozbawione zbędnych słów (takich jak przymiotniki w rodzaju „najlepszy” – klient może mieć wrażenie, że chcemy po prostu nachalnie wcisnąć mu produkt i przesadzamy z jego zachwalaniem). Najlepiej po prostu wczuć się w potrzeby klienta i spróbować sobie wyobrazić, co najbardziej go interesuje, a później go o tym poinformować. Jeśli nam się uda – szansa na wysoką sprzedaż produktu, jest spora.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *